Over Reynolds

De naam Reynolds is geinspireerd op het zogeheten Reynoldsgetal. Dit getal is afkomstig uit de stromingsleer en geeft aan waar en wanneer een laminaire stroming langs bijvoorbeeld een vliegtuigvleugel omslaat in een turbulente stroming. Dat is het moment dat het vliegtuig door de stroming van de lucht geen bijdrage meer levert aan de draagkracht. Bij Reynolds zorgen wij ervoor dat uw euro in marketingcommunicatie zo optimaal mogelijk besteed is en dat u ook meet en weet waarom.

Reynolds is opgericht vanuit de overtuiging dat er in de markt de behoefte is aan een kennisbron die een volstrekte integratie van marketingcommunicatie, technologie, data en media naleeft en opdrachtgevers daartoe adviseert, ondersteunt en opleidt. Reynolds helpt om het verschil te maken, voor adverteerders, uitgevers en ieder proces waarin data een doorslaggevende factor speelt.

WAT DOEN WIJ

Marketing & marketing communicatie worden pas echt effectief op het moment dat de juiste boodschap op het juiste moment de juiste doelgroep bereikt en dan het liefst tegen de juiste prijs.

Adequaat gebruik maken van data is de sleutel om dit te realiseren. Wie is de doelgroep en en hoe maak ik mijn boodschap voor die doelgroep echt relevant? Op basis van feitelijke data identificeren wij niet alleen de doelgroep, maar ook waar we die doelgroep het meest efficiënt kunnen vinden en met welke boodschap u echt tot die doelgroep doordringt.
Reynolds is in staat om uw bestaande klantdata te ontsluiten en te analyseren en die analyse vervolgens toe passen in een concreet advies voor marketing communicatie aanpak en waarbij u uw klantdata cross-media op diverse platformen in kunt zetten. Daarbij begint het echte werk pas als de campagne gaat lopen met real-time optimalisatie en leermomenten.

De dienstverlening van Reynolds aan de opdrachtgever begint bij het delen van ons strategische advies en het beschikbaar maken van uw data op diverse platformen, maar nemen we desgewenst (en in samenwerking met onze en/of uw bestaande partners) ook graag de briefing van creatie, het campagne management en indien nodig zelfs het volledige projectmanagement voor onze rekening. Maar nog veel liever, leiden wij onze opdrachtgever op om het voortaan zelf op te pakken!

Onze drijfveer is het succes van onze opdrachtgever. Daarom proberen wij altijd eerst te achterhalen wat de business doelstellingen zijn van onze opdrachtgever en doen een voorstel met resultaten op de korte- en lange termijn. En dus maken we onze beloning graag afhankelijk van de resultaten van onze activiteiten ten behoeve van de opdrachtgever. Leading-edge technologie en data op het meest gedetailleerde niveau stellen ons in staat dat succes nauwkeurig te voorspellen.

MANAGEMENT

Afbeelding met titel lejo-duivenvoorde

LEJO DUIVENVOORDE

Na een carriere als marketeer, uitgever, mobile-, privacy- , (online) media- en bovenal data strateeg bij o.a. Wegener, Adobe Software, Blauw Research, Nugg.ad OmnicomMediaGroup en Delta Projects, werkte Lejo de afgelopen jaren aan de opzet, groei en positionering van het digitale productaanbod van EDM. Lejo is al meer dan 8 jaar docent/mentor/examinator voor SRM Online marketing, lid van IAB’s Data & Techniek Taskforce en jury voor de Computable Awards.

LinkedIn

Vacatures

WE HEBBEN GEEN VACATURES OP HET MOMENT

Maar we zijn altijd op zoek naar talent! Dus mocht de propositie van Reynolds je aanspreken, dan ben je altijd zeer welkom om jouw motivatie en CV met ons te delen.

OVER REYNOLDS

Reynolds is opgericht door Lejo Duivenvoorde vanuit de overtuiging dat er in de markt de behoefte is aan een bureau dat vanuit een volstrekte integratie van marketingcommunicatie, technologie, data en media opdrachtgevers adviseert en ondersteunt. Waarbij effectiviteit en meetbaarheid vooropstaan.

Wij geloven er heilig in dat marketing & marketing communicatie pas echt effectief worden op het moment dat de juiste boodschap op het juiste moment de juiste doelgroep bereikt, tegen de juiste prijs. Samen met onze strategische partners zorgen wij dat dit nu ook echt gebeurt.
Op de juiste manier gebruik maken van data is de sleutel om dit te realiseren. Wie is de doelgroep en voor wie is de boodschap die ik te vertellen heb relevant? Op basis van feitelijke data identificeren wij niet alleen de doelgroep, maar ook waar we die doelgroep het meest efficiënt kunnen vinden en bereiken. Reynolds is in staat om bestaande klantdata te ontsluiten en te analyseren en die analyse vervolgens toe passen in een concreet advies voor marketing communicatie aanpak en inzet. Waarbij de effectiviteit van elke ingezette Euro leidend is en dus elke campagne of marketing communicatie activiteit real time optimaliseren. Want het echte werk begin pas als de campagne gaat lopen.
Daarbij kan de dienstverlening van Reynolds aan de opdrachtgever beperkt blijven tot het geven van het strategische advies, maar nemen we desgewenst (en in samenwerking met onze partners) ook graag de aansturing van creatie, de planning en inkoop van media en het volledige projectmanagement voor onze rekening.

Onze drijfveer is het succes van onze opdrachtgever. Daarom proberen wij altijd eerst te achterhalen wat de business doelstellingen zijn van onze opdrachtgever. En dus maken we onze remuneratie altijd afhankelijk van het succes van onze activiteiten ten behoeve van de opdrachtgever. Leading-edge technologie en data op het meest gedetailleerde niveau stellen ons in staat dat succes nauwkeurig te voorspellen.

Bel/mail ons voor een kennismaking bij het Amsterdam Amstel station.

lejo.duivenvoorde@reynolds.nl – mob. 06-54626850