DataXchange

Reynolds streeft naar een optimaal rendement van uw communicatie en mediabestedingen maar ook, en vooral, van de beschikbare data, als adverteerder en uitgever. Onder waarborg van de huidige en toekomstige Privacy Wetgeving en gericht op het beste rendement.

CUSTOMER IDENTITY

Verifieer de identiteit van iedere klant en verrijk het profiel met extra kenmerken of media identifiers. Bereik uw geregistreerde klant ook via email, in online display, social media en direct mail maar ook via innovaties als gerichte TV-en radio communicatie. Reynolds is hierin een trotse partner van LiveRamp op de Europese markt.

CUSTOMER JOURNEY

Admon.io brengt de Customer Journey in kaart: niet alleen de laatste stap, maar alle stappen die uiteindelijk leiden tot een online conversie. Ontdek welke communicatie en campagnes er echt toe doen.

UITGEVERS

De band met uw relaties en het gedrag van uw bezoekers zijn onmisbaar in het proces van personalisatie van uw eigen communicatie maar ook van die van derden op uw media. Verrijk klantenbestanden met het gedrag van uw websitebezoekers om hun communicatie binnen uw netwerk te richten op de voorkeuren van iedere klant afzonderlijk. Daarnaast is uw band met abonnee’s of klanten belangrijk om de brug te slaan tussen diverse soorten media en is uw data veel waard. Reynolds vertelt u graag hoe ook uw data, binnen de richtlijnen van de AVG en andere privacywetgeving en zonder de controle er op te verliezen, additioneel inkomen kan genereren.

ADVERTEERDERS

Reynolds zet first party data (uw klantcontacten) om in omnimedia inzichten en doelgroepen. Bereik uw relaties persoonlijk en doelgericht, cross-media op de wijze waarop en wanneer u dat wilt. Maar dan wilt u vast en zeker ook weten wie je hebt bereikt en wat het rendement is van de investering in campagnes (ROAS) : de Customer Journey en het rendement (online maar ook in de winkel of het call-center) van iedere investering nauwkeurig in kaart gebracht.

PARTNERS

Reynolds brengt diverse datapartijen bij elkaar om een optimaal, juridisch sluitend, verzameling van data samen te stellen en aan te bieden voor bijvoorbeeld off- en online attributie doeleinden, insights en het verrijken van klantendata met specifieke kenmerken.

STORE SALES DIRECT (ROAS)

Reynolds werkt samen met EDM als Trusted Data Partner voor Google’s Store Sales rapportages in Nederland, Belgie, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Turkije en Israel. Hierin worden winkel- en telefonische verkopen gekoppeld aan de daadwerkelijke mediabestedingen op het Google Platform om het rendement daarvan nauwgezet in kaart te brengen.